The New York Times Has Published An Article By One of the Most Obvious Kremlin Suck-ups I’ve Ever Seen

The New York Times Has Published An Article By One of the Most Obvious Kremlin Suck-ups I’ve Ever Seen

Apparently, the days of Walter Duranty are far from over, as the New York Times decided yesterday to publish a piece written by two of the most toxic and downright obvious Kremlin suck-ups I have seen in a while.

Let’s start with Nicholas Fandos, who has written for Alexander Lebedev’s obnoxiously Kremlin agitprop-ridden rag, The Independent:

Oh, but it gets better. Fandos has also written asinine, geopolitically illiterate and Kremlin agitprop tainted rubbish for Geopolitica.ru:

But, as if that wasn’t enough…Fandos is also to be found on the “think” tank website of none other than Alexander Dugin, the possibly clinically insane and rambling founder of “National Bolshevism”.

Note that Katehon is also the home of the certifiably insane Paul Joseph Watson:

And, regarding Dugin’s National Bolshevism, there’s something really familiar about National Bolshevism’s flag, if I could just place it…

Since I think I’ve proven my point about Fandos, I’ll merely leave you with a link to Matthew Rosenberg’s Wikipedia page, which you’ll note details his career highpoints which includes peddling the usual boring Kremlin “Whataboutism”….

https://en.wikipedia.org/wiki/Matthew_Rosenberg

Pathetic. The New York Times has sunk to new lows.

2 thoughts on “The New York Times Has Published An Article By One of the Most Obvious Kremlin Suck-ups I’ve Ever Seen

  1. @funder Scott Dworkin
    ‏follows Sarah and Nunance he even goes on AMJoy radio with them them Hum…I wonder !?

Leave a Reply